Many Little Things.


 
[Polska wersja pod spodem, zapraszam]

Bonjour! I havent posted anything here for  few days (or it might have been a week) But I was so happy to see all of those comments and gave me motivation for another post. Thank you! :)
Many things happened in the last few days, the big news is - I got a job! I'm a waitress in a little restaurant in my village. It made me very happy and it means I can buy more clothes - I've already planned a little trip to new look on tuesday since the new collection there is just beautiful. Also the 'Chealsea girl' collection in River Island looks worth checking out.
At the moment I'm on a look out for a stripy top (slightly bigger black and white or black and blue) and one of those big vintage hats, either black or brown:

So nice! <3

On Saturday, I went out and took some photos. Whole concept was more of a dress-up with Mickey Mouse ears, dr martens, lightsaber and so on. It was such a nice day, couldnt have picked a better weather! Here are some photos from the day:









They came out awesome :) Thank you! Im really happy with them. Feel free to hype me on lookbook, I will love you forever :D 





Another little thing I want to mention is nails. I feel like my collection of nail vanishes has grown rapidly over the last few weeks, so I would like to share it. I'm planning on changing from green-white dots to blue-white dots. And I'm in love with manual focus on my camera... ah <3
I should start getting ready for work, thank you for all the comments I love them all :)



Bonjour! Nie dodawałam tutaj nic przez pare dni (bądź też tydzień) Było mi strasznie miło czytając wasze komentarze i dało mi to motywacje aby napisać kolejny wpis. Bardzo dziękuję! :)
Sporo się wydarzyło przez ostatnich pare dni, najważniejsze - dostałam pracę! Jestem kelnerką w małej restauracji w mojej wsi. Strasznie się ucieszyłam, bo oczywiście oznacza to ze mogę kupować więcej ciuszków. Już we wtorek mam zaplanowaną małą wycieczkę do new look'a, nowa kolekcja jest poprostu świetna. Także kolekcja 'Chealsea girl' w River Island wygląda ciekawie. Na dzień dzisiejszy poszukuję bluzki w paski (troszkę większej, biała w czarne pasy albo biała w niebieskie paski) i poszujuje także dużego kapelusza w starym stylu, czarny bądź biały (zdjęcie powyzej, zamieszczam też parę zdjęć z piątku)

Konceptem zdjęć było bardziej 'przebieranie się' - uszy myszki miki, miecz z gwiezdnych wojen i martensy :) Zdjęcia mi się podobają, bardzo dziękuję fotografowi :)

Chciałabym też wspomnieć o paznokciach. Przez ostatnie dni moja kolekcja lekko się powiększyła więc chciałabym ją zaprezentować. Planuję na zmianę niebieskie w białe kropki i obecnie kocham ustawienie manualne :3

Jeszcze raz dziękuję za wszystkie komentarze i powoli zbieram się do pracy ..
dzięki :) :*

4 komentarze:

  1. fajne fotki i lakiery, czyli to co lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Love these shots. That dress is divine!


    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    all about golden children

    OdpowiedzUsuń
  3. So gorgeous! Good luck at your new job!

    OdpowiedzUsuń
  4. So cool! I love tho photos, and your nails are awesome!

    OdpowiedzUsuń